SATIN AL
TR / EN
Sepet güncellendi.
Sepet güncellendi.

İADE VE TESLİMAT KOŞULLARI

1. Sevkiyat

Sipariş onayı mailinizin e-posta adresinize gönderilmesiyle birlikte, ürünler anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo nakliye firmasına verilir.


2. Teslimat

Ürünler anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo nakliye firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilecektir. DDMR tarafından nakliye firmasına teslimat süresi, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden sonra en geç 7 (yedi) iş günüdür. Ürünler, nakliye şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.
Nakliye Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerinde yanlışlık ya da eksiklik olduğu hallerde veya bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikmeler yaşanabilir. Ürün, tüketiciden başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecekse, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık veya tüketicinin yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo/nakliye bedellerinden DDMR sorumlu tutulamaz. 
Teslimat problemleri yaşanmaması için sevkiyat bilgilerini/adres bilgilerinizi tam ve eksiksiz şekilde doldurmanız ve teslimat yapılacak adreste bulunmanız oldukça önemlidir. Yurtiçi Kargo nakliye firmasına ulaşmak istediğiniz takdirde, 444 99 99 çağrı merkezini arayabilir ya da www.yurticikargo.com.tr adresinden destek alabilirsiniz.


3. Zarar görmüş paket durumunda ne yapılmalı?

Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak ilgili kargo/nakliye firması yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer nakliye firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, tüketici paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkına sahiptir. Paket tüketici tarafından teslim alındıktan sonra nakliye firması görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın tüketicide kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda müşteri hizmetlerimize bildirilmelidir. Müşteri hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.


4. İade ve Cayma Hakkı

Mesafeli Satış Sözleşmesin de yer aldığı şekli ile cayma hakkınızı açıklamalar doğrultusunda, aldığınız ürünü 14 gün içerisinde iade ederek kullanabilirsiniz. Cayma hakkının kullanılabilmesi için, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir. Cayma hakkı sürecinde hizmeti tamamlanmış olan siparişin NAKLİYE ÜCRETİ kesilerek ücret iadesi yapılacaktır. Cayma hakkı kullanımında kanun kapsamına uygun olan iadelerde DDMR iade nakliye ücretini karşılamakla yükümlüdür.